На виконання Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266

Дата оприлюднення оголошення про проведення конкуретної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель:

25.02.2021 р.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Процедура закупівлі – відкриті торги

«Ультразвукова діагностична система»

(Код ДК 021:2015 –33110000 – 4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини )

Вид предмета закупівлі – товар

№ п/п Вимоги до якості, технічним і функціональним характеристикам (споживчими властивостями) товару
1 Загальні вимоги
1.1 Повністю цифрова багатоцільова ультразвукова система
2 Області застосування
2.1 абдомінальні дослідження
2.2 акушерство і гінекологія
2.3 неврологія
2.4 травматологія та ортопедія
2.5 урологія
2.6 Ендокринологія
2.7 Ангіологія

 

(Джерело фінансування закупівлі – НСЗУ)

Ультразвукова діагностична система – 1 шт.

 

 

Очікувана вартість та/або розмір бюджетного призначення:

 

390 000,00 грн

 

 

 

На виконання Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266

 

Дата оприлюднення оголошення про проведення конкуретної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель:

03.02.2021 р.

Процедура закупівлі – відкриті торги

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

 

Закупівля  «Продукт дієтичного споживання для людей хворих на фенілкетонурію» (Код ДК 021:2015 –15880000 – 0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами )

Спеціальний дієтичний продукт медичного призначення (PreKUnil або еквівалент*) для зниження рівню ФА в організмі з метою запобігання розвитку незворотних неврологічних розладів та когнітивних або психіатричних розладів, зумовлених стійким зростанням рівня фенілаланіну в організмі (у крові та/або мозку) особливо при тяжких формах захворювання, при пізній діагностиці захворювання, при регулярних порушеннях строгої дієтотерапії, при неможливості дотримувати строгу дієтотерапію, при високих рівнях ФА навіть при суворій дієті.

Загальний обсяг поставки – 26 шт. банки (або 7150 грам амінокислот)

 

Очікувана вартість та/або розмір бюджетного призначення:

Вартість договору становить     562 400 грн 00 коп

(Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)

 

 

 

 

На виконання Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266

Дата оприлюднення оголошення про проведення конкуретної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель:   15.01.2021 р.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Процедура закупівлі – відкриті торги

«Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи»

Код згідно ДК 021:2015  – 48810000-9 – Інформаційні системи

Вид предмета закупівлі – послуги

  • МІС має бути Оператором Електронної системи охорони здоров’я (eHealth), що приєднався до відповідного Договору з ДП «Електронне здоров’я»
  • МІС має пройти тестування на відповідність Технічним вимогам до електронної медичної інформаційної системи для її підключення до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я, затвердженим наказом Національної служби здоров’я України № 28 від 06.02.2019 (з урахуванням змін та в редакції, чинній на момент оголошення закупівлі).

 

(Джерело фінансування закупівлі – НСЗУ)

Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи – 120 шт.

Очікувана вартість та/або розмір бюджетного призначення: 403 200,00 грн

 

 

 

 

 

На виконання Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266

Дата оприлюднення оголошення про проведення конкуретної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель:

13.01.2021 р.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Закупівля теплової енергії  (ДК 021:2015: 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) для споживання у КНП «Міська поліклініка № 2» (по вул.. Комарова,2; вул.Г.Майдана 226) у 2021 році. Проведення переговорної процедури  відповідно до вимог пункту 2 частини 2  cт. 40 відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Загальний обсяг поставки – 209 Гкал.

Очікувана вартість та/або розмір бюджетного призначення:

Вартість договору становить     408 500 грн 00 коп з ПДВ.